Medlemsavgiften fastställs på årsmötet. Betalning skall göras fyra gånger per år senast 31 januari (avseende kvartal 1), 30 april (avseende kvartal 2), 31 juli (avseende kvartal 3) och 31 oktober (avseende kvartal 4). För att minska administration och kostnader att skickar pappersfaktura, skickas Avier för betalning till bankgirot ut per epost. Medlemmarna ansvara själv för att informera Styrelsen om sin epostadress ändras. Du kan även välja E-faktura eller Autogiro som betalningsalternativ.
Du anmäler betalning av medlemsavgiften genom E-faktura i din internetbank. Sök efter ”Backvindelns Samfällighetsförening” (tänk på att hos visa banker kan du endast använda ett sökord) och fyll i uppgifterna som efterfrågas. Som medlemsnummer anger du ditt adressnummer.
Autogiro för medlemsavgiften anmäler du via din egen banks internettjänst. Beskrivning om hur du anmäler autogiro hittar du i denna länk: Autogiro Internetbankinstruktioner.
Som betalningsmottagare anger du Backvindelns Samfällighetsförening – bg 542-4528. Som betalarnummer anger du ditt husnummer.
Observera att en avanmälan skall göras minst fem (5) bankdagar innan en redan aviserad autogirodragning för att autogirodragning skall makuleras. Annars gäller avanmälan för kommande dragningar.